Social



poniedziałek, 5 stycznia 2015

Co w nowym, co w starym roku


Ah, podsumowania i plany!!!
Cieszę się, że dzięki blogowi mam szansę powrócić do minionych miesięcy,
przypomnieć sobie wzloty i upadki...

Co się udało zrobić z zeszłorocznych postanowień?
Niestety nigdzie ich nie mam zapisanych, więc tego nie wiem
Jednak czuję, że to był dobry rok!

Absolutne wkręcenie się w fotografię, psie sporty, poznanie nowych osób,
pierwsze sesje...
Zapraszam na zdjęciowe przypomnienie 2014:

pierwsza sesja
czyli ogromny stres i zrozumienie,
że strach ma wielkie oczy
(zdjęcie wygrało konkurs fotograficzny)



pierwsze wschody słońca
spanie jest nudne!
kilkakrotnie wstawałam z Zulą o 3 rano,
przez 1,5 godziny chodziłyśmy i robiłyśmy zdjęcia,
a potem wracałyśmy i spałyśmy dalej :)


pierwsza Annówka
ja, Zuzia, Atom i Nikodem 
na 5 dniowym obozie Agility Rules!


pierwsza publikacja w gazecie
w dziale fotowarsztaty w magazynie Przyjaciel Pies
taka duma!


pierwsze sesje w schronisku
nic tak nie cieszy fotografa jak wiadomość, 
że dzięki zdjęciu psiak znalazł dom...


pierwsza wizyta w hodowlii malinois
cud, miód, malina :)


pierwszy poważnie wybrany obiektyw
ukochana 50tka 1.4


pierwsze mini - seminarium z Zulą
i wielki kop motywacyjny, bo mój pies dał z siebie wszystko!


pierwszy drugi fanpage
druga próba założenia stronki na facebooku,
wielki sukces!


pierwsza kamera
GoPro Hero 3+ black vel Stefan


pierwsze próby w domowym studio
całkiem całkiem udane


pierwsza prawdziwie fotograficznie jesień
aparat raczej mało miał przerw w fotografowaniu :)


pierwszy warszawski fotospacer pod psem
czyli Zosia kontra organizacja
raczej remis


Jak widać całkiem sporo było nowości w tym roku,
ale jestem pewna że i 2015 będzie fantastyczny!
Więcej w nim będzie doświadczenia, dzięki czemu i rozwój większy...

A jak z postanowieniami?
Oczywiście są!

1. Zdjęcia, zdjęcia, zdjęcia
z pewnością zacznę szukać chętnych psich i kocich modeli do bezpłatnych sesji,
bym mogła powiększyć swoje portfolio...
ponadto mam mnóstwo pomysłów tylko czekających na wcielenie ich do życia! 
oj, zapowiada się dużo zmian

2. Regularne treningi dogfrisbee
z latającym borderzyskiem znajomej! 
czyli spełniam moje podbniebne marzenie :) 

3. Dłuższa wyprawa z psem
Trekking po górach?
Byłoby super! 

4. Konkursy
ruszyć tyłek i porobić zdjęcia specjalnie pod konkursy foto :)

5. Carpe diem
po prostu chwytać dzień


Wam też życzę fantastycznego nowego roku!!!


  1. Miło się czytało. Brawo! Dużo sukcesów jak widzę! :)
    Życzę powodzenia w realizacji planów. Rób jeszcze więcej ślicznych zdjęć i dalej się rozwijaj - tego ci życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się patrzy na to jak się rozwijasz. Ja też czuję że ten rok będzie super :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Nominowałam cię do LBA, zapraszam do zabawy :D.

      Usuń
  3. Dużo tych nowości, gratulacje! :). W takim razie życzę Ci, żeby ten rok był jeszcze lepszy i żeby spełniły się wszystkie Twoje plany :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz czym się chwalić bo fotki rewelka. ♥!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie jest mistrzowskie! cuuudo ;)

    Oczywiście życzę powodzenia, bo wiem, ze dotrzymać postanowień jest baaardzo ciężko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tak owocnego roku i życzę kolejnych fotograficznych sukcesów w 2015!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym była chętna na sesje ale zależy z jakiego woj. jesteś ;) Bo zdjęcia są śliczne a to zdjęcia z fotowarsztatow przykleiłam sobie do ściany xD
    Liczę na odp. W sprawie zdjęć.

    Pozdrawiamy
    L&S

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję sukcesów :) Śliczne zdjęcia :3
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam: zwariowaneurwisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę dalszego rozwijania się w fotografii :D
    Nominowałam Cię do LBA, zapraszam jeśli chcesz wziąć udział http://texasbc.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję udanego roku i życzę zrealizowania postanowień, a całkiem sporo ich ;)
    Podziwiam za postawienie sobie tylu celów. Mój jedyny na rok 2015 to, aby był równie wspaniały, co ten poprzedni ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko i córko jaka piękna mała malina! <3

    Podobają mi się Twoje zdjęcia, super! :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarz to nie miejsce na SPAM!
ZA SKOMENTOWANIE odwdzięczam się!
NIE OBOWIĄZUJE zasada obserwowanie za obserwowanie